Manuál pro převzetí zásilky

Termín doručení: V následujících pracovních dnech po odeslání a po informaci přepravní službou 

Čas doručení: Standardní rozvoz přepravní službou nebo Českou poštou je od 7:00 do 17:00 hodin. Zvolený dopravce Vás bude o dodání informovat.

Osobní vyzvednutí na pobočce ČESKÉ POŠTY nebo na výdejních místech ULOŽENKA, apod., je možné dle provozní doby vybraných poboček.

                          

 Při přebírání zásilky si zkontrolujte spolu s dopravcem stav zásilky, počet balíků, neporušenost pásky. Při dodání zboží řádně prohlédněte, a pokud zjistíte poškození obalu, tak při podpisu doplňte "přebírám s výhradou". Při zjevném poškození zboží jej nepřebírejte. Při přebírání velkých spotřebičů dopravovaných firmou PPL, Toptrans apod. je zásilku nutné s řidičem i přímo vybalit z obalového materiálu a jakékoliv poškození zapsat do přepravního listu, pokud řidič odmítne počkat na vybalení spotřebiče, je nutné i toto zapsat jako výhradu  při převzetí. Pokud výhrada nebude zapsána do přepravního listu a bude dodatečně reklamováno poškození výrobku, nelze tuto reklamaci již uznat. Podrobný návod při přebírání zásilek je popsán níže v manuálu pro převzetí zásilek.

V případě jakékoliv nesrovnalosti zásilku nepřebírejte, zejména pokud je obal zjevně poškozen.

 Jestli-že po rozbalení zjistíte, že je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušen, prosíme, neprodleně informujte o této skutečnost ještě v daný den dopravce, který Vám poskytne další informace. V případě doručení Českou poštou, je nutné poškození oznámit osobně v den doručení na jakékoliv pobočce České pošty. Zároveň nás také o této skutečnosti neprodleně informujte na obchod@sportbystep.cz. Pro vyřízení reklamace je nutné zachovat původní neporušený obal, který je hlavním důkazem neporušenosti zásilky při převzetí. 

 V případě neoznámení poškození ve stanovené lhůtě a dle tohoto postupu nemůže být reklamace uznána.

Pokud Vám balíček do dvou dnů od objednání nedorazí, informujte nás. Nadále jsme připraveni Vám pomoci.

 

Manuál pro převzetí zásilek - Převzetí zboží od přepravní společnosti

Převzetí zboží od přepravní společnosti je nutné věnovat velkou pozornost.

 

  1. Zboží je předáno v pořádku - nepoškozený karton, nepoškozené zboží - do přepravního listu potvrdíte svým podpisem a datem převzetí "převzal bez výhrad".
  2. zboží je předáváno v poškozeném obalu (promáčkliny na kartonu atd.) - požádáte řidiče, zda můžete zboží rozbalit a zkontrolovat - pokud vám to povolí a po rozbalení zjistíte nepoškozený výrobek (zkontrolujte i vnitřní část) - tak potvrdíte řidiči v přepravním listu převzetí.

Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, pak je velice nutné napsat do přepravního listu - v místě, kde potvrzujete převzetí: "Nepřevzato z důvodu - pod poškozeným obalem poškozený výrobek" !Zápis tímto způsobem je velice nutný!

 

  1. Zboží je předáváno v poškozeném obalu a řidič vám nepovolí zboží rozbalit. Pak je nutné do přepravního listu napsat: "Převzato s výhradou - poškozený obal". Pokud pak po rozbalení zjistíte poškození výrobku, tak požádáte přepravní společnost, aby poškozené zboží odvezla a vám bylo zasláno nové.
  2. Karton na zboží byl poškozen tak malým způsobem, že bylo možné si při převzetí poškození kartonu nevšimnout - zboží jste proto převzali a potvrdili převzetí bez výhrad.

V tomto případě je možné osobně v den doručení reklamovat tzv. skrytou vadu.

Pro reklamaci "skryté vady" u přepravní služby je nutné doložit několik přesných fotografií:

  1. fotku celého výrobku
  2. fotku poškozeného místa
  3. fotku obalu v místě poškození – VELMI DŮLEŽITÉ – nejlépe postavitkarton vedle výrobku a přesně tak jak je zabalená (front – atd.), aby bylo zřejmé, že poškození kartonu bylo tak malé, že se dalo při přebírání přehlédnout!

Pokud je obal při přebírání zjevně poškozen a přesto bylo podepsáno „převzal bez výhrad“, tak pak toto poškození nelze reklamovat!

  1. Fotku obalu – etiketu od výrobce s označením modelu
  2. fotku štítku přepravní služby na níž je patrné číslo přepravy
  3. fotku kartonu na níž jsou na kartonu přepravní značky: neklopit, křehké atd. – je to na každém kartonu - značky v řadě.
  4. fotku vnitřních částí obalu: igelit, vnitřní polystyrenová výplň (před dveřmi), vnitřní kartony - stačí, když toto položíte na zem a vyfotíte.

Tyto fotky je nutné doložit pro reklamaci!

 

  1. V jiných případech je nutné před stvrzením převzetí kontaktovat společnost Sport by Step.

 

Pokud při přebírání zboží od přepravních společností nedodržíte tyto základní postupy, tak pak následná reklamace nemůže být uznána.